klein berichtje - Reisverslag uit Brighton, Verenigd Koninkrijk van Jytte Boersma - WaarBenJij.nu klein berichtje - Reisverslag uit Brighton, Verenigd Koninkrijk van Jytte Boersma - WaarBenJij.nu

klein berichtje

Blijf op de hoogte en volg Jytte

05 September 2012 | Verenigd Koninkrijk, Brighton

School is leuk, we hebben een hele aardige lerares Maria.
Toen ze ongeveer 20 was toen heeft ze een tijdje gereisd door nederland en ook gewerkt dus dat is geinig.
De klas is erg klein, denk nog geen 10 mensen. Een advocaat uit Columbia, 2 meisjes uit venezuela, maar die zijn hier met school, een Japanse jongen ( we noemen hem tomato, z'n naam lijkt erop ) een meisje uit Turkije en een meisje uit China ( geloof ik.. niet zeker) En dan nog Emir, een Turkse jongen ( lijkt niet turks) en een Duits meisje, Viktoria.
Ik trek het meest op met Viktoria en Emir tot nu toe. Vanochtend om 11 uur met hen afgesproken in Brighton, bij de Brighton Pier geweest en het Pavillion en aan het strand gezeten, want het is hier aardig mooi weer!

Mis thuis wel heel erg, het alleen zijn is best zwaar. Ik hoop dat dat wat minder zal worden..
Maar avondeten was vanavond erg gezellig met het gastgezin. De tweeling hadden vandaag hun eerste lesdag op de middelbare school, dus ze waren erg happy.

o en benthe, ik ben er vandaag achter gekomen dat er een COS is in Brighton.. dus je mist wat!!! misschien het weekend wat shoppen..

foto's volgen.

miss you all. x