One day left.. - Reisverslag uit Brighton, Verenigd Koninkrijk van Jytte Boersma - WaarBenJij.nu One day left.. - Reisverslag uit Brighton, Verenigd Koninkrijk van Jytte Boersma - WaarBenJij.nu

One day left..

Blijf op de hoogte en volg Jytte

28 September 2012 | Verenigd Koninkrijk, Brighton

Woensdag avond was weer super!
Eerst naar Yates en daarna door naar CocoLoco. En de eerste nederlander ontmoet!! Dat was weer even wennen..

Donderdag wat langer in bed gebleven, en pas na de pauze naar school. Verbaasde me dat bijna iedereen aanwezig was aangezien iedereen stappen was. Later op de middag met Viki afgesproken en wezen shoppen voor het thuisfront :) :)
In de avond samen met Loui + Vik lekker gegeten bij de Itiliaan. Daarna op naar huis en hier een gezellig avondje gehad met het gastgezin + roomies.
Samen foto's gemaakt, cakejes gebakken etc.

Vandaag weer normale tijd op school en leuke afsluiting gehad met de klas! En vrijdag; spelletjes dag natuurlijk. Helaas was het niet mn lucky day,

Na school geluncht @pret en later met Viktoria op naar Brighton Pier even de gamehall in! ;awesome. Schietspelletjes, in auto gereden en geld verloren ipv gewonnen, maaaaaar wel veel tickets gewonnen.. wat betekend dat we een prijs konden uitkiezen!..

Vanavond laatste avond, dus we gaan weer met de hele groep op naar Brighton en stappen! mental dus.

Verder al helemaal ingepakt dus kan niet veel meer doen.. morgen maar op tijd vertrekken want ik wil mn vlucht niet missen!
wish me luck;)

see you soon guys!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

voor de laatste keer;
Veel liefs vanuit Hove Brighton! XX