just a few hours left - Reisverslag uit Brighton, Verenigd Koninkrijk van Jytte Boersma - WaarBenJij.nu just a few hours left - Reisverslag uit Brighton, Verenigd Koninkrijk van Jytte Boersma - WaarBenJij.nu

just a few hours left

Blijf op de hoogte en volg Jytte

29 September 2012 | Verenigd Koninkrijk, Brighton

Zaterdagochtend..

Ik lig nog heerlijk in bed, genieten van de laatste keer wakker worden in m'n kamertje van afgelopen maand. Helaas alleen thuis, maar is ook wel even lekker;) Ik kan het me niet voorstellen dat ik morgen in mn eigen bed wakker wordt. Dat ik, wanneer ik aan het ontbijten ben, de kattenbak niet meer om hoeft te draaien voor de stank.. Dat ik niet meer hoeft te wachten op mn roomies om een douche te nemen.. Dat ik helemaal niet zachtjes hoeft te doen wanneer ik thuis kom van het stappen.. O en niet te vergeten.. Dat ik geen moeite hoeft te doen om de deur dicht te krijgen als ik het huis uit ga..

Maar natuurlijk leuke vooruitzichten als ik thuis kom:)
Zo maar rustig ontbijten en klaar maken, voor de laatste keer naar de supermarkt en dan maar richting Brighton Station. Iedereen gedag zeggen en hopp in de trein, en dan Gatwick Airport, geen idee hoe of wat waar.. maar dat komt vast goed. O en bagage, ik vraag iedereen die langst loopt om me even te helpen ( big smile )!

Bedankt voor het lezen over mijn maand in Brighton iedereen,
ik zie jullie heel gauw.

xxxxxxxxxxxxxxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Brighton

Taalcursus met StudyTravel

Hele maand september naar Brighton taalcursus Engels

Recente Reisverslagen:

11 Oktober 2012

back home

29 September 2012

just a few hours left

28 September 2012

One day left..

26 September 2012

4th week

23 September 2012

laatste week gaat in
Jytte

Actief sinds 06 Maart 2013
Verslag gelezen: 345
Totaal aantal bezoekers 7276

Voorgaande reizen:

10 December 2012 - 20 December 2012

Berlijn!

01 September 2012 - 29 September 2012

Taalcursus met StudyTravel

Landen bezocht: