first days in Brighton - Reisverslag uit Brighton, Verenigd Koninkrijk van Jytte Boersma - WaarBenJij.nu first days in Brighton - Reisverslag uit Brighton, Verenigd Koninkrijk van Jytte Boersma - WaarBenJij.nu

first days in Brighton

Blijf op de hoogte en volg Jytte

02 September 2012 | Verenigd Koninkrijk, Brighton

Finally here!! Na 2 slopende maar super leuke dagen aangekomen bij het gastgezin; een tweeling Emma en Rachel en Lesley.
Gister veilig aangekomen in Londen Gatwick samen met mama, vlucht was erg snel gegaan. De koffer hadden we ook erg snel dus op naar de trein richting Brighton. Gelukkig ging die om de 10min dus ging dat ook allemaal erg vlug. Eenmaal in de trein, komen er twee guys binnen met een mankini ( ja.. zo'n eentje die Borat ook heeft)
Blijkt dat er een soort gay parade is dit weekend! Ontzettend gelachen, iedereen zag er erg bijzonder uit. Helaas de 'parade' niet gezien, daar kwamen we te laat voor aan.
Hadden een prachtig hotel in Brighton en echt een heerlijke dag gehad aan het strand en lekker rond gekeken.
Vandaag lekker uitgeslapen en uitgecheckt in het hotel. Daarna bij een typisch engels 'restaurantje' ontbeten, lovely en nog wat winkeltjes bekeken.
Toen zijn we tegen kwart voor 2 met de taxi richting Hove gereden, naar het gastgezin. En later afscheid van mama genomen, die als het goed is nu weer in Nederland is!

Ben ondertussen helemaal geïnstalleerd op mn kamer en al even geskyped met het thuisfront.
Morgen vroeg op, kwart voor 9 aanwezig zijn op school in Brighton. Dus nu maar lekker slapen,

Lots of love from Hove

• 03 September 2012 - 09:39

Benthe:

Super Jyt! Leuk de foto's ook. Veel succes vandaag met de test! X liefs

• 04 September 2012 - 06:31

Erika:

Leuk Jyt, we blijven je volgen.
    Liefs Bart en Erika.